yoo



Godkväll. Har nu kollat alla 5 säsongerna av Two and a half men, så jag funderade: Kanske jag skall börja om med Desperate Housewives? Har ju trots allt alla fem boxar av dem också! Och så har syrran den 6 på en hårddisk (jag vet att den håller på på tv nu, men hon har fått den på något sätt!). Jo, det skall jag nog. Alltid skönt att ha en serie man följer med, på dvd! Så om man är uttråkad är det bara att trycka på. Förresten, pappa fyllde år den 7.9, så GRATTIS PAPSEN! Idag skall vi därför äta sådana där ÄKTA kräftor, vet ni? Alltså jag vet vad de kallas men de kostar en massa, typ 2-4 euro styck (20-40 kr) och man får en hel låda med sådana kräftor som vi brukar äta för 60 kr/6 euro ungefär! Och jag ÄLSKAR de kräftorna vi brukar ha, och de här är godare eftersom de är så pass mycket färskare, så jag kommer väl typ dö i chock av hur godade är då =)! Dessutom skall vi också äta HUMMER i kväll. Kan ni tänka er? HUMMER! Jag har aldrig ätit hummer, vet inte ens hur en sådan ser ut, men typ som en jättekräfta va? Åh, jag vill att klockan skall bli 20:00, så att vi kan börja! En timme... Desperate housewives får underhålla mig under tiden!

 

Fortsätt kommentera

om jag


skall göra det där

med mitt


hår, som det står om

i mitt förra inlägg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0