sorry

Mamma har förlängt mitt datorförbud,once again!(Hur skall ni överleva fler dagar?!) Ja det är frågan! Iaf, igår slutade matchen 3-3, vilket var riktigt hyfsat. Idag var jag till frissan, pamparampampaaaaaa.... och JA, jag är RÄTT SÅ NÖJD! Jag säger inte att ''det skulle inte ha kunnat bli bättre'', för det skulle det, men jag är faktiskt nöjd. Ni får snart se bild! Annars har jag inte gjort så mycket speciellt idag. Efter frissan så stack jag till PH, där jag, Jossan, Mandy, Issa, Sofia och Janina satt och drack cappuccino. Mys, va?! Efter det gick ungefär hälften av schacket till Harold's där jag och Jossan åt mums-fett-mat! Efter att vi proppat i oss fett, så gick jag, Issa, Janina och Jossan till Kvarnbacken (en jättebrant gräskulle), där vi rullade, fotade och hade kul! Bilder kommer också senare! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0