hey

(Har jag berättat att jag skulle till tandläkaren idag? Nej, det har jag nog inte...) Men ja, ni vet väl att min tand var helt jävla sjuk för några veckor sedan, då jag var tvungen att gå till akuttandläkare och fick reda på att min tand var död? Well, nu håller hela rotfyllsprocessen på, och efter två besök i tandläkaren ännu så borde den vara helt färdig! Great. Orsaken till varför jag inte är i skolan just nu, är för att jag slapp från tandläkaren kl 10:00 ungefär, och jag ville sedan inte hoppa rakt in i lektionen! Kvart över 11 börjar nästa, så då sticker jag till skolan. Just ringde Frida och klagade över att jag inte var i skolan, hon vill så gärna se mitt hår! Och Erika. Haha, hoppas de tycker det är snyggt... Nu drar jag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0