haha habbohotell

Haha för typ 2 år sedan var jag och min jättegoda kompis Frida, helt otroligt, sjukt nördar på habbo! Då var jag störtrik, typ över 300 rare möbler. Massa hcs, mynt, drakar ooosv. Sedan blev jag hycklad på typ allt, och så slutade jag spela. Vilket jag nog kan tacka gud för, annars skulle jag väl ha blivit en jävla habbo själv, så mycket som jag spelade. Dessutom var allt jag hade, från sådana som hade donerat. Eller hade fått en massa donnat, och sedan hade jag bytt till mig så att jag blev rik. Men fick också en sjukt god kompis därifrån (Jessi) som jag fortfarande har kontakt med emellanåt på facebook och msn. Haha, våra gamla goda tider på habbo... Well, måste nog erkänna att vi hade skitkul. Har känt Jessi i typ 3 år, och vi skriver nog sällan men anyway! Var just in på habbo igen, och GOD så det har blivit dåååligt. Om de ändå kunde ta tillbaka original habbo, det ägde skiten utan alla nya versioner ju. Well, nu tänker jag gå och ta något att äta, för snart sticker vi iväg till Borgå. Pusspåkinden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0