Gooodmorning

HEJHEJ! Vaknade faktiskt klockan 9:00 första gången, och steg upp klockan 11:00. HÖRT PÅ MAKEN? Nej, I know u haven't. Well, chicksen försvann som sista lite efter att klockan slått midnatt, och efter det satt jag till klockan 1 och scrollade runt på Huuto.net, vilket är en auktions sida. Blev medlem i förrgår eller något, och då lade jag ett bud på ett klädpaket med typ två par skor och massa andra kläder, och det paketet vann jag! Men jag kom fram till att jag inte vill ha kläderna, så tänker inte heller höra av mig =)! Idag blir det en hemmadag, då jag bara tänker vandra omkring i min stora t-skjorta (som fyndats i brors klädskåp!).
Jag har förresten kommit fram till en grej. SVERIGE ÄR BÄST JU! Jag vill flytta till Sthlm. Jag SKA flytta till sthlm, men först efter att jag gått klart gymnasiet. Kan ju hända att jag ändrar planer under årens lopp, men som det ser ut nu så blir det faktiskt Sthlm för mig. Men jag blir bara SÅ irriterad när jag vill bli medlem på Gratisbio, bli medlem på Lunarstorm, bli medlem på... Ja, what the heck. Typ alla svenska ungdomssajter har att man måste skriva sitt postnummer osv, och då går det ju inte att skriva sitt finska! Har Sverige fortfarande inte fattat att det finns sådana som jag, i Finland, som kallas för F I N L A N D S S V E N S K A R !!! OCH som INTE vill hänga på våra idiotiska ''ungdomssajter''! SNÄLLA, ändra den funktionen -.-! Ja, och från det så är också all shopping mycket billigare där (iaf just nu) och så är det så otroligt störande när jag vill beställa saker från bloppisar, och tror ni det går utan att man gör en massamassamassa extra och alldeles onödiga grejer. Och tror ni att vi finnar har bloppisar? Ne, fan. HEJS
Ps. Dagens fråga:
Vad tycker ni om att man går till solarium?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0