Goddag!

Hejs! Ja, jag är hemma fast klockan bara är halv 1. Har faktiskt varit hemma hela dagen! Pga att jag inte fick sömn förrän lite över 3, och så är jag hemskt snuvig. Dock så skall jag åka till Borgå idag, för ett info möte med EF. (Språkresegrejen!). Åker med Jossan och hennes mamma, Titte. Och Jenny och Desse åker också med, för Desse skall till Australien fyra veckor nästa sommar och Jenny skall tre veckor till England på fotbolls''läger'' eller vad man skall kalla det, och jag och Jossan två veckor till Malta. Hiphurray!

Kommentarer
Postat av: Jazzy

Läs min blogg & säg vad du tycker! Ska sjukvården få byta ens läkare när det passar dem? Har man ingen rättighet att välja själv?!

2009-09-08 @ 12:30:44
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0