GODDAG!

Tyvärr blir det en dålig dag för min uppdatering idag också, eftersom jag har match om lite på en timme i Karis. Kom just hem från stan, har varit där med PH, Linn, Jenny L, Märta och Jansci. Vi hade kul! Först Lindex sedan Café -> Gigantti -> Seppälä -> Säästö Pörssi -> Lidl och sedan fick jag skjuts hem av PH, som också skjutsade omkring mig hela dagen. Tack på dig, älskling! Köpte en ögonfransböjare, en genomskinlig mascara, ett minihårspray,  ett till XL läppglans och en cool vattenflaska! Allt för endast 10 euro/100kr! Fyndigt, huh? I kväll tror jag att jag klickar hem lite från H&M eller något.. MEN nu vill jag fortfarande höra era åsikter om mitt hår. (Har tid till 14:20 imorgon, så BRÅTTOM!)

 

 

Så dagens fråga:

Skall jag, skall jag inte?

 

SVARA


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du ska klippa det kort :)

2009-09-14 @ 17:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0