Sitter med en turban på huvudet!

Tillbaka från träningen! Alltså glömde säga, vi hade just fotbollsträning från halv 7 till 8. Helt skönt. I slutet öste regnet ner, men jag tycker själv att det är trevligare att spela i sådant väder! Sitter nu här, nyduschad och lyssnar på Lisa Nilsson - Långsamt farväl. Alltså, jag MÅSTE städa nu. Om ni kollar in min andra blogg, så ser ni bilder på hur det ser ut. Jag lovar, ni har inte sett något värre... Och så består ju 1/4 av min andra bloggs inlägg av '' JAG MÅSTE STÄDA, JAG MÅSTE STÄDA'' OSV, känner ni kanske igen det där? Och jag har ju förresten glömt att säga, jag kommer inte att skriva samma sak här som på min andra blogg. Så ni får ta och följa med två bloggar, härligt va? ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0