Klockan är snart 00:00...

Om 5 minuter! Och jag skall upp om 7 timmar. Suck. Måste fixa min dygnsrytm ordentlig snart! Nåja, men nu har jag iaf rummet städat, snacka om skönt! Har även rakat mina ben, bikinilinjen och under armarna, och så är jag ju nyduschad. Så fräscht! Skulle bara sitta med hårinpackning och ansiktsmask medan man ser på en lång komedi film. Jaja, men sådant hann man ju bara med på sommarlovet, nu är vi tillbaka i det hårda livet, hörrni! Åååh, jag vill ha tillbaka sommarlovet! Damn it, nu kom jag på att jag fortfarande hade läxor. VACKERT! (ps. Skriver någon gång samma inlägg här som på mimmimouse, men det får ni leva med.)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: hejsan:) fattade inte det där med fler besökare hehe, men men.

tyvärr e jag inte så superbra på design så jag vågar mej inte på att göra en åt dig tyvärr.. men kolla www.designadinblogg.se där har jag fått hela min blogg ifrån:P

2009-08-28 @ 01:05:38
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0