Hejss!

Hej på er! Förlåt för min dåliga uppdatering idag. Men iaf, skoldagen var inte så farlig idag, eftersom jag för en gångs skull hann äta morgonmål, så var inte allt för trött de första lektionerna. Mellan 10 och 12 hade jag handarbete, och jag fick nästan klar en klänning/tunika grej. I morgon skall jag på någon av rasterna gå och slutföra arbetet. Är riktigt chockerad över att det gick så bra idag på de timmarna, eftersom jag i princip annars är helt och hållet handikappad när det kommer till symaskiner och tyger. Ni skulle bara se min inre söm på ena resån, alltså jag vågade knappt visa den till vår lärare, haha. Men det är ju bara inre sidan sa hon, och den ser ju ingen! Vilket hon har rätt i. I morgon skall jag bara sy fast nedre resån, och sedan är den klar! Funderade lite på att han den på festen i morgon (har jag berättat? Skall till en Alfons födelsedags fest till en festlokal i karis! Kommer bli skitkul.), och jag har alltid problem med att hitta kläder till fester, hur mycket kläder jag än har, och den är ganska festig av sig så! Får se.. Klockan 8 blir det träning, och nu är Ia här. Så vi far tillsammans! pussochhej 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0