Hej på er!

Hejsan! Är ny här på blogg.se. Har även en blogg på Devote.se, men tänker testa en grej som högst antagligen får min statistik att öka! Min egentliga blogg är alltså Mimmimouse.devote.se. Hade nog tänkt ha samma namn här, men någon idiot hade det namnet och när jag besökte den bloggen stod det endast välkomstinlägget, som var publicerat år 2006... Suck! Det kommer i princip att komma exakt samma inlägg på den här bloggen, som på devote, men eftersom devote har en irriterande egenskap att vara extraextra trögt emellanåt, så får ni väl lite extra inlägg här då. På devote har jag ca 130 besökare/dag, och den ökar nog sakta men säkert! Jag är en höjdare på att uppdatera, alltså uppdaterar jag med ordentliga inlägg ca 4-9 gånger per dag. Någon gång fler, och någon gång färre! Jag kommer att skriva om allt som händer i en fjorton årings liv, vilket är mycket, och en massa mer! Jag är en stolt finlandssvensk, som älskar fotboll, musik och såklart: SHOPPING! Det är något som jag är otroligt beroende av, och kan inte få tillräckligt av det.

I know that u won't be dissapointed! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0