Gratis header, någon?

Skulle vara helt otroligt snällt om någon erbjöd sig att fixa en gratis header åt mig? Och typ fixa min design.. Jag suger verkligen på det här ämnet! Såklart får ni ju också en länk i min länkspalt, men mycket mer har jag inte att erbjuda, tyvärr.. :/ Någon varm människa där ute? Har redan fått två eller tre erbjudanden, vilket jag tycker att är fantastiskt! Några fler? Och vill någon berätta hur man möjligtvis skulle kunna förstora den här jävla mikroskopiska texten?! Kom förresten just hem från en promenad med mina två ögonstenar. Alltså jag har två st hundar vid namnen Agnes och Arne. Gulligt, huh? Jag och mamma tog en promenad med dem, och Arne hoppade också i, och simmade! Här får ni se:
Agnes!
Agnes
sötis
Och Arne!

Kommentarer
Postat av: ebba

jag skulle kunna hjälpa dig om du ville? :)

du kan ju kolla min blogg och se vad du tkr om designen, sen kan du adda min msn och säga ungefär hur du vill ha det :)

om du inte har fixat det redan då =)

kram ebba

2009-08-25 @ 20:53:30
URL: http://ebbajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0