Bandövning idag.

Hej på er allihop! Fick en kommentar av min goda vän Märta, där hon skrev att det vore roligt om jag skrev lite mer olika i mina två bloggar. Men om ni rullar neråt lite, så är det alldeles olika, men eftersom jag har haft så stressigt under veckoslutet så hinner jag tyvärr inte att skriva dubbla olika inlägg! Nåja, men skall försöka hinna. Ingen speciell skoldag idag, förutom.. ja, haha det får ni leva med att inte veta. Menmen, DRAAAMA! Och jag gillar bara komedier, sorry. Annars inget spec, och är nu hemma. Skall lyssna lite på en ny låt som vi skall öva med bandet, och som vi även skall ha med i vårt uppträdande på lördag och fredag, nu på veckoslutet. Ni får snart bilder från detta veckoslut! Övning klockan 18, och fotbollsträning klockan 20. puss

Kommentarer
Postat av: elina

vem e me i bande??:)va heter de??:)

2009-08-31 @ 15:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0